ponedeljek, 20. julij 2009

nemoč

V preteklosti nisem dovolil moji mami, ki je pila, da bi bila takšna, kot je. Počutil sem se, kot da moram imeti popolno kontrolo nad svojim okoljem, kar je pomenilo, da sem jo kontroliral. Če sem samo pomislil na to, da ne bi kontroliral, me je bilo strah, saj nisem vedel, kaj se bo potem zgodilo.

Prvi korak mi je zares pomagal. Zavedel sem se, da sem nemočen nad vsem, razen nad seboj. Pridejo pa dnevi, ko sem nemočen tudi nad seboj. Takrat vem, da je prav, in da je čas, da neham nositi breme tega, kar se dogaja z mojo mamo in z vsemi ostalimi v mojem življenju. Ko prevzamem odgovornost samo zase, odložim veliko breme.

Če hočem živeti polno življenje, to pomeni, da ne morem imeti vsega pod kontrolo. Šele ko se prepustim Višji Sili, lahko resnično zaživim. Prvi korak je super način za začetek okrevanja, vendar ga moram začeti udejanjati.

Ni komentarjev: