sobota, 29. avgust 2009

Kje sem sedaj?

Kje sem sedaj?

Na dobri poti. Dober občutek imam. Topel. Močan. Hvaležna sem. In še enkrat hvaležna. In to niso puhlice..to prihaja globoko iz mene.
Res je, ko sem prestopila prag, kjer se sestajajo skupine, sem našla mamo, ki mi je ponovno dala življenje. Vedno globlje čutim program, pa sem šele pri prvem koraku, prestopam k drugemu...ne zmorem si niti predstavljati, česa je še program zmožen. Kolikšne mere spokojnosti.
Dve leti vztrajam in ni mi težko, prva zdrava zadeva, ki me je res potegnila v življenju.
Moralo je biti zelo hudo, brezizhodno, da sem brez pomislekov se usedla v avto in se prvič odpeljala v oddaljen kraj-na srečanje.
Počasi vstopa v mene nov-drugačen vzorec, kot sem ga bila vajena. Vzorec, kako skrbeti zase, ne glede na vse...to kar želim vsakemu človeku. Ker vem, kako je bilo hudo, ko sem skrbela za vse, samo zase ne. Prevsem pa za to, da sem skrivala sebe pred seboj in drugimi, da ne bi težke resnice prišle na dan..a sedaj sem odrasla, ne živim več z primarno družino in sedaj naj mi ne bi bilo več treba skrivati ničesar..a vzorec je ostal in spoznavam, da se lahko priučenih stvari odučim in se naučim nove.
Program me uči počasi in postopoma. Največkrat sem po srečanju vsa polna energije, vem kdo sem in kaj si želim..nekajkrat je bilo tudi že težko, a nikdar nisem resno pomislila, da ne bi več vztrajala. Ker se v mojem življenju zelo močno čutijo spremembe. To opazi tudi marsikdo drug. A to mi ni več toliko pomembno kot to, kar čutim jaz. Seveda pa mi kdaj pa kdaj kakšna potrditev tudi še godi.
Spoznala sem, da imam jaz odgovornost skrbeti zase in da to zmorem in da imam vse pogoje za to. Ni mi treba več pričakovati od drugih in biti vedno znova razočarana. Ne pričakujem in dobim veliko, vse. Ko pridem do točke, ko ne zmorem več tako, kot sem nekoč, priznam nemoč..naredim prostor za novo, sveže. Dam višji sili možnost, da nekaj naredi zame. Saj sem jaz že s tem, da sem popustila in nisem več kontrolirala, zelo veliko naredila.
Neverjetno, ko sem priznala, da ne morem več, so se pokazale rešitve. Take, ki si jih jaz nikoli ne bi mogla domisliti. Bog me ima rad. Hvaležna sem za to.
Ni pa popolno. Nisem še ugotovila, kako narediti red v stanovanju. Za nekoga lahka stvar, zame težka. Vse sem že poskušala, od tega, da sem vabila veliko obiskov in sem bila stalno v pospravljanju, do tega, da sem to želela zase narediti..a ne gre, ravno pospravim in že imam spet vse v neredu. Moram prepustiti...prisiliti se ne morem, čutim, da bo to sčasoma se začelo urejati s tem, ko bom pogumno stopala naprej po korakih in se urejala, si to dopustila.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jaz se spomnim kakšen nered je bil pri nas doma v času aktivnega alkoholizma. Totalen kaos. V glavah, srcih in dejanjih. Mama ni zmogla pospravljati, ker je imela preveč dela z aktivnim alkoholikom, seboj in otroci. Mene je kot otroka zajemal takšen sram, da sem ubrala drugo skrajnost, in pospravljala tako, da ni nihče našel ničesar :-)..Razvila sem perfekcionistične lastnosti. .. Ko smo se začeli zdraviti, so se stvari spremenile. V roku 10-ih let je naše stanovanje spodobno, čeprav ne popolno. Čuti se spokojnost. V glavah, srcih in dejanjih...:-)

bibek pravi ...

Štala doma, kot večkrat rečem.
Minila so tri leta in pol, odkar sem z otrokoma zaživela stran od alkoholika(po 15 letih). Zadeve so se kar dobro uredile(bolj in prej, kot sem upala).Živimo mirno življenje poovprečne enostarševske družinice. Kolikor je danes sploh kakšnom življenje lahko mirno.
Pred dvema letoma sem zbolela na ščitnici. Zdaj ne vem, ali mi ta bolezen jemlje energijo, ali enostavno še nisem počistila starih vzorcev. To drugome žalosti, saj ne vem, kaj naj še...,oz. česa naj se lotim.
Težava je namreč ta, da poleg službe in kakšne prijetne ure z otrokoma, ne zmorem nič. Ne morem si ustvariti prijetnega doma, kjer bi se dobro počutila in se spočila, kar si zaslužim. Odložena krama, kupi, razmetano okolje mi vzbujajo slabo vest in mi ne dajo dihati. Naredim pa nič, kot da sme zavezana, blokirana.
Preseda mi in ne vem, kako naj se obrnem v nastali slepi ulici.

zakoni pravi ...

Kdo te pa lahko danes najde !