četrtek, 12. februar 2009

Premisli

Pomembno je biti povezan, zame je pomembno deliti in ko se v teh dneh obračam k strani bloga in zasledujem kak nov prispevek, vem, da je to čas zame ... Kadar potrebujem nekaj, začnem pri sebi. To pa je tako, da podelim svojo izkušnjo in s tem, ko dajem, prejemam. Zdaj vem, da je v mojem življenju pomembno raziskovanje svojega sveta, potreb, hotenj, želja. V preteklosti sem vedno iskala izven sebe, kontrolirala svet, življenje drugih, na vsak način vztrajala v situacijah, da bi se drugi vedli tako kot sem želela jaz. Nasa sem pozabila, pomembni so bili seveda drugi in ves čas sem izkoristila za ukvarjanje z drugimi, sama pa ob tem "izginjala" ...Pomembno je, da lahko prepoznam razliko v situacijah, odnosih; ali gre za moje resnične potrebe in kaj takrat potrebujem,ali pa gre za moje trenutne impulze, s katerimi bi spreminjala druge. In s katerimi orodji si lahko takrat pomagam. Ko me določena situacija oz. odnos "vrže" iz mojega notranjega miru, lahko vem, da ne gre da mi ni več potrebno reagirati TAKOJ. Lahko se ustavim, sprejem, spustim in prepustim bogu svojo situacijo, voljo in življenje v njegovo varstvo. Takrat vem, da sem na pravi poti, da lahko zaupam. Učim se, da je življenje pot, ki jo ne poznam in ni se mi več potrebno truditi, poznati vsak korak vnaprej, danes je vsak dan zame novo raziskovanje, ki mi prinaša vse tisto kar je dobro zame ...

Ni komentarjev: