nedelja, 1. marec 2009

Odpuščanje

Včasih nisem prepričana ali sem odpustila svojemu očetu ali ne. Sedaj je namreč mrtev. Pa vendar vem,da ga imam rada. Spominjam se kako je bilo ko sem bila mlajša in smo živeli v nasilnem alkoholnem domu. Takrat sem prosila Boga, da bi moj oče čimpreje umrl, saj sem ga z vsakim dnem bolj sovražila. Bala sem se tudi tega, da me bo nekega dne prosil za odpuščanje. Zdelo se mi je nemogoče. Nikoli. Pa vendar je ta nikoli prišel po dolgih travmah.

Hotela sem to ignorirati. Živeti, kot da se nikoli ni zgodilo. Kot da moj oče nikoli ni pil in kot da moje otroštvo ni bilo zavito v temo, strah in solze. Pretvarjati se, da je preteklost za mano. Živeti sedaj in ne misliti na preteklost. Žal, to ni mogoče. Znašla sem se v težkih bolnih odnosih z osebami nasprotnega spola, ki so mi odprle rane, ki sem jih lahko zacelila samo tako, da sem se vrnila k prvotnemu viru bolečine. Mojemu otroštvu. Mojemu očetu.

Hvala Al-Anonu. Hvala BOGU! Mir je prišel v moje srce. Spokojnost je moj stalni spremljevalec. Ko sedim na AA skupinah, čutim ljubezen do teh ljudi. To je moj oče. Tam ga slišim. Tam ga čutim. Lahko ga razumem, in sočustvujem z njim. Ko mi spodrsne, in padem v brezno depresije, vem kako lahko je narediti spodrsljaj. Kako hitro se pade. Ne obtožujem ga več. Kako sem mu lahko sodila, ko pa ne vem, kdo je sploh bil. Kaj se mu je v življenju zgodilo? Kako težko je imeti takšno bolezen? Ne,ne morem mu. Lahko sem samo hvaležna da se me je Bog usmilil in da ne grem po isti poti, kot toliko otrok alkoholikov. Da me alkohol ne tolaži, da mi ne da lažne omame. Prizanešeno mi je. Njemu pač ni bilo. Zato ga razumem. Ni zmogel skrbeti niti zase, le kako bi lahko zame? Kadar imam slab dan, sem hvaležna, da v naročju še nimam otroka ki bi rabil mojo ljubezen. Le kako bi mu lahko dala nekaj, česar nimam? Ko vzkipim, sem žalostna ali utrujena, komaj prenašam samo sebe, takrat nimam potrpljenja za otroka. Sedaj vem da je le po Božji milosti moje življenje drugačno. Da se zdravim. Da sem dobila možnost, ki jo tudi znam izkorititi. Hvala Bogu. Hvala. Hvala. Hvala.

Ni komentarjev: