torek, 10. marec 2009

Pripadam

Najprej sem prišel v Al Anon zaradi pitja svoje 16 letne hčerke. Počutil sem se norega in vedel sem, da rabim pomoč. Hčerka je že več kot 3 leta hodila na srečanja AA, ko se je odločila, da razlog za njeno pitje ni alkoholizem, ampak težko otroštvo. Spraševal sem se, če lahko zaradi njene odločitve še ostanem v Al Anonu. Kolikor sem vedel, v moji ožji družini ni bilo drugih alkoholikov. Ponovno, kot že tolikokrat v življenju, sem dobil občutek, da ne pripadam.
Zelo sem hvaležen Tretjemu izročilu, ki pravi, da je »...edini pogoj za članstvo problem alkoholizma pri sorodniku ali prijatelju...«. Edino merilo za moje članstvo v Al Anonu je moj notranji barometer. Ali čutim, da pripadam? Ali se lahko identificiram z drugimi, na katere je vplival alkoholizem? Ali me pitje druge osebe moti, čeprav sama ne verjame, da je alkoholik?
Kljub mojim dvomom sem se odločil nadaljevati z udeleževanjem na Al Anonskih srečanjih in odgovori na moja vprašanja so prišli ob pravem času. Srečanje za srečanje sem poslušal druge deliti misli in občutke s katerimi sem se lahko identificiral. Zgodbe in okoliščine niso bile vedno enake mojim, občutki pa so običajno bili. Zdaj vem, da pripadam Al Anonu, čeprav moja hčerka še vedno misli, da nima problemov s pitjem, ker čutim, da me njeno pitje prizadene. Še več: pripadam, ker želim okrevati.

Ni komentarjev: