četrtek, 1. januar 2009

Molitvica za spokojnost

Image and video hosting by TinyPic

Prvo orodje ki sem ga uporabil v programu je bila Molitvica za spokojnost. »Bog, nakloni mi spokojnost da sprejmem stvari ki jih ne morem spremeniti…« me je učil da ne morem spremeniti preteklosti, tistega kar je bilo storjeno meni in ničesar kar sem jaz storil drugim.«..pogum da spremenim kar morem..« me je nagovoril da sem spremenil svoj odnos in zavračanja, svoje samo pomilovanje in strahove. »..modrost da sprevidim razliko« mi je dal upanje da se lahko izboljšam.

Nekaj časa sem moral gledati nazaj da sem lahko prišel do zaključkov v zvezi s tem kar se je zgodilo v otroštvu. V moji družini je bilo veliko čustvene zlorabe in zavračanja ki sta se izgubila v zanikanju in izničevanju. Moral sem se soočiti z resnico in splezati ven iz zanikanja, ker sem se zavedel da bom tako dobil priložnost da ozdravim svoje otroštvo in izboljšam svojo preteklost.

Modra oseba je v knjigi Pogum da spremenim rekla da je nujno »pogledati nazaj brez strmenja«. Dokler sem strmel v svojo preteklost ne da bi ob tem kaj občutil, sem ostal zamrznjen v strahu, zavračanju in samo pomilovanju. Tako sem nadaljeval z utrjevanjem tistih poškodb, ki so mi preprečevale da bi bil spokojen. Nisem mogel izpustiti tistega česar nikoli nisem imel. Šele ko sem bil voljan začutiti svojo tesnobo, zagrenjenost in praznino, sem jih lahko izpustil in šel naprej.

Molitvica za spokojnost mi je pomagala verjeti da so spokojnost, pogum in modrost zame dosegljivi. Okrepila je mojo vero v Boga in mi dala upanje na lepšo prihodnost.

Ni komentarjev: