četrtek, 22. januar 2009

Odmik

Image and video hosting by TinyPic

Kar nekaj časa sem imela težave z odmikom. Ko sem poizkušala, se je moje bistvo obrnilo proti meni in težko mi je bilo biti sama s seboj. Začela sem razumevati, da se ta del odmika opira na sprejemanje mojih misli in čustev in pridobivanju zadovoljstva biti sama s seboj.
Ko sem se čutila sprejeto pri Al-Anonu, sem rasla v samosprejemanju, ki mi je dalo pogum, da se poizkušam odmakniti. Poizkušala sem to narediti pri aktivnem alkoholiku. Ko je moj mož šel po službi na pijačo in je prišel pozno na kosilo, smo z otroci pojedli in šli na zgodnjo kino predstavo. Nisem ostala doma, čakajoč ga z jezo in grenkobo.
Ko se je nekdo soočal z dilemo pri delu, sem se naučila, da sem ponudila moje izkušnje in jim potem prepustila, ne glede na to ali je oseba uporabila moje ideje. Nisem izgubila moje smeri ali produktivnosti z govorjenjem o problemih nekoga drugega.
Potem sem se začela odmikati od mojega alkoholnega starša in prav tako od treznega. Ko so se pregovarjali, sem se naučila reči: "Prepričana sem, da boš našla kreativno rešitev!" in zapustila sobo. Da bi povečala mojo skrb zase, sem našla rešitev v tem, da sem najela avto, kadar sem jih obiskala. Če me je nekdo poizkušal potegniti v prepir, sem se usedla v avto in se nekam odpeljala, dokler se nisem toliko pomirila, da sem se lahko vrnila.
Sedaj, ko imam že veliko prakse, ugotavljam, da se vse lažje in lažje odmikam. Bolj, ko se odmikam, več časa imam, da spoznam, sprejmem in preživim čas z resnično čudovito osebo z menoj!

1 komentar:

Pokraculja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.