sreda, 21. januar 2009

Spokojnost

Sama sem v svoji preteklosti bila večino časa na gugalnici občutkov; ali sem bila večino časa v strahu, napetosti, ali pa sem bila evforična, "predozirana" z občutki zadovoljstva, trenutne sreče ... V takem nihanju je bilo zame zelo težko živeti, predvsem pa tudi zato, ker sem za vsa ta občutja potrebovala druge ljudi, da sem lahko naravnala in prilagodila svoje občutke ...
Danes vem, da je to nihanje zame nevarno, škodljivo in VEM, da si ne želim več škodovati.Želim živeti sebe, biti "pri sebi". To zame pomeni, da je spokojnost zame na prvem mestu, da so moje potrebe na prvem mestu. Da se lahko ustavim in se vprašam kam želim s svojim ravnanjem priti in ali mi določeno škodljivo ravnanje, ki je sicer trden del mojega vedenjskega vzorca iz pretelkosti, prinaša to kar si želim. NE. In ker iz izkušenj, ki sem se jih naučila v al anonu, VEM, da mi je lahko z izbiro drugačnih vedenj (novih) lahko bolje, da lahko na ta način najdem svojo spokojnost, se lahko lažje odločim za odmik z ljubeznijo in zase. Moj temelj spokojnosti je moja vera v boga, moja povezanost z višjo silo. Moj temelj spokojnosti, so srečanja, kjer sem lahko to kar sem in kjer dam tisto kar imam ter dobim vse kar potrebujem. In to krepim vsakodnevno - z delom po programu. Zato je program danes, nekaj kar je moja rast in hvaležnost ob tem je vedno v mojem srcu.

Ni komentarjev: