nedelja, 11. januar 2009

Spusti in Bogu prepusti

Image and video hosting by TinyPic


Geslo "Spusti in Bogu prepusti" je imelo velik vpliv name, ko sem prvič prišla v Al-Anon. Mnogo let kasneje ga še vedno uporabljam, da ločim moj del od Božjega v rasti, ki jo iščem in po kateri hrepenim.
Pred kratkim sem prebrala, kako je vrtnar nemočen pri rastlinah in njihovem razvoju ali propadu v vrtu. Lahko samo sprejme realnost klime in naredi, kar je potrebno, da zadovolji potrebe rastlin. Prvo, kar vrtnar naredi je to, da gre na kolena, da posluša dušo in jo hrani s hranili, točno tako, kot pazljivo posadi semena. Potem je potrebno poskrbeti za varnost. Meje so postavljene, da se prepreči škoda močnega vetra. Rastlinjaki ščitijo sadike pred močnim dežjem ali soncem. Škropilnice so v uporabi, kadar ni dovolj dežja. Potem je čas za ločitev in čakanje, da se vidi, kaj je žetev prinesla.
Podobno je bilo pri meni. Ni bilo, dokler se nisem predala, padla na kolena in prosila Boga za pomoč, bila sem vodena v Al-Anon. Tam so člani poslušali moja napačna razumevanja v zvezi z alkoholizmom, medtem, ko mi je program nudil zavetje in hrano, ki sem jo rabila za rast. Kakorkoli, ne meni je, da se prepojim s hranilom in uporabim zaščito. Vsakič, ko pridem na srečanje, berem literaturo, pokličem mojega mentorja ali se javim za služenje, sprejmem surovi material, ki mi ga ponuja program in ga uporabim za hranjenje in rast mojega duha. Takrat "Spustim in Bogu prepustim," da prinese žetev miru, treznosti in ljubezni.

Ni komentarjev: