torek, 2. december 2008

Kaj se vprašati

1. Ali nenehno iščem potrditve?
2. Ali težko vidim svoje dosežke?
3. Ali se bojim kritike?
4. Ali težko prepoznam če si zadam preveč?
5. Sem kdaj imel težave z svojim impulzivnim vedenjem?
6. Ali imam potrebo po perfekcionizmu?
7. Ali mi je nelagodno kadar moje življenje poteka gladko? Ali povzročam probleme?
8. Se počutim bolj živ sredi krize?
9. Se še vedno počutim odgovoren za druge, kot sem se za problematičnega alkoholika v mojem življenju?
10. Ali lažje skrbim za druge in težje zase?
11. Se večkrat izoliram od drugih ljdi?
12. Ali se z strahom odzovem na autoritete ali jezne ljudi?
13. Ali čutim da me posamezniki in družba na splošno izkoriščajo?
14. Ali imam težave z intimnimi razmerji?
15. Ali nadomestim sočutje z ljubeznijo, kot sem jo z problematičnim alkoholikom?
16. Ali privlačim ljudi ki so nagnjeni k nasilju in zlorabam?
17. Ali grem v razmerja zato ker me je strah ostati sam?
18. Ali pogosto ne zaupam svojim občutkom in občutkom izraženih od ostalih?
19. Ali težko opredelim in izrazim svoja čustva?
20. Ali čutim da je name vplivalo pitje nekoga drugega ?

Ni komentarjev: