ponedeljek, 15. december 2008

Smeh

Na Al-Anonu sem našla zadovoljstvo in celo srečo, ker sem se naučila spustiti samopomilovanje iz sebe in ga nadomestiti s humorjem. Najprej sem videla skupino kot prostor za pritoževanje nad mnogo stvarmi v mojem življenju, ampak ni trajalo dolgo, da mi je to uspelo spremeniti.
Zgodilo se je nekoč ko sem na srečanju stokala kako je moj partner ravnal z mano, in solze so mi tekle v potokih po obrazu. Naenkrat se je nekdo glasno zakrohotal. Ta nepričakovani smeh me je ustavil. V mislih sem se vrnila nazaj, da sem vse skupaj premislila, kaj tako smešnega sem izrekla. Ko sem premislila, so se moje solze posušile in moje ustnice so se razlezle v skromen nasmešek. Prepoznala sem, da je bila moja zgodba resnično smešna. Hotela sem „rešiti“ moj zakon, ampak vztrajajala sem, da se moj mož izseli in potem zopet naseli k meni. V trenutku sem opazila humorno situacijo. Le kako naj bi delala na najinem razmerju v stalnem nemiru pakiranja in razpakiranja kovčkov? Bila sem neodločena glede delitve doma z njim in ta neodločenost je odsevala še globljo željo, da ostanem z njim poročena. Ampak tega nisem zmogla videt v tistem trenutku. Poskus sprave v takšnih okoliščinah se mi je zdel nesmiseln.
Tistega dne sem pričela razvijat svoj smisel za humor. V nadaljevanju okrevanja najdem vse več in več stvari, ki me spravljajo v smeh. Zdaj se z možem smejeva, ker nama je uspelo preiti to stopnjo in sva še vedno skupaj. Zdaj se smejem z otroci in celo na svoj lasten račun!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Meni smeh ogromno pomaga. Včasih mi je zelo težko, sploh če me je česa strah ali pa sem kaj narobe naredila..potem pa se kar sama sebi nasmejim..res pa je, da včasih šele ko na glas povem nekomu kaj se dogaja, vidim kako trapasto je da se zato tako sekiram..jaz obožujem to, da se na skupini nasmejimo..še posebno ko se lahko sebi..program mi pomaga da svoje življenje vidim iz druge perspektive .-) to je pravi lifesaver..:-)))

Anonimni pravi ...

Ja, tudi meni je všeč, da se veliko smejimo, predvsem na svoj račun. Tudi to sm se naučila, kako stvari katere me motijo, obrnem na humor, to v bolni družini blagodejno deluje, čeprav včasih rečejo,da se kar smejem v tri krasne, ampak vseen je dooobro.
Alanonka