sreda, 17. december 2008

En dan naenkrat

Prva slogana ki sem jih slišal, sta bila »Samo danes« in »En dan naenkrat«. Mislil sem, da veljata za druge ljudi in ne zame. Potrebna sta bila Tretji korak in vera v mojo Višjo silo, da sem postal iskren.
S Četrtim korakom sem spoznal, da sem obtičal v preteklosti. Moje dnevne misli so se ponavadi vrtele okoli načrtov za prihodnji dan, teden ali celo mesec. Vedno sem bil v takem pričakovanju naslednjega dne, da se je ta spremenil v moj danes. Tako ujet sem bil v misli, kaj bom počel jutri, da se pogosto nisem zavedal, kaj počnem sedaj.
Potem ko sem se zavedel te moje karakterne pomanjkljivosti in prosil svojo Višjo silo naj jo odstrani, je vsak moj nov dan ponavadi boljši od prejšnjega. Hvaležen sem za majhne radosti, ki jih prinaša vsak dan posebej. Še vedno načrtujem, vendar ne pustim, da bi moje misli izbrisale sedanjost. Pričakovanje je sladko, ampak ne za ceno današnjega dne.
Ko na to gledam nazaj v povezavi z alkoholizmom, razumem zakaj sem se obnašal, kot sem se. Zaradi vseh groznih dogodkov doma, je bilo veliko današnjih dni, ki jih nisem hotel doživeti. Kot otrok sem imel omejene možnosti, najboljši izhod je bil beg v možnosti lepšega jutri. Danes imam drugačne možnosti za izbiro. Vem, da je uživanje današnjega dneva in da delam tisto, kar je prav zame in za mojo Višjo silo, najboljši načrt za še boljši jutri.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Perfekcionist, ki se lahko tudi moti:

veliko "današnjih" dni

beg v možnosti lepšega jutri