nedelja, 21. december 2008

On je alkoholik

Včeraj sem dobila v roke knjigo Otrok ki se je igral z luno. Ko sem jo brala, mi je pred oči ves čas hodila oseba ki mi je všeč. Knjigo sem brala pozno v noč, ker me je tako navdušila. Piše jo alkoholik in opisuje svojo zgodbo. Nenadoma se je vse zjasnilo. Že dalj časa prosim svojo Višjo Silo da mi da odgovor glede nekega odnosa ki me bega. Ne vem točno kaj se dogaja, kaj je s tem človekom. Všeč mi je, krasen je, pa vendar nekaj ni OK. Ko sem brala to knjigo, sem dobila odgovore. Ima vse značilnosti alkoholika. Sedaj razumem. In ga imam še vedno tko rada, kot sem ga imela prej. Seveda sva si blizu. On je kot moj oče, in moj bivši. Blizu sva si, čeprav ne veva zakaj. Poznava rane drug drugega, in se zato privlačiva. Zelo mi je odleglo. Sedaj vem za kaj gre. Resnica me je osvobodila. Od sedaj naprej bom lažje sprejemala njegovo nenavadno obnašanje. Bolan je, hudo bolan. Verjetno še sam ne ve točno kaj se dogaja, mi pa velikokrat potoži da kako slabo se počuti, povedal mi je da ne zmore več....... Nekoč mi je že omenil da veliko pije, pa da en ve ali je to problem ali ne. Seveda sem bila ko sem prebrala knjigo čisto iz sebe, da mu moram povedati, ker sedaj vem da se hoče proti tej bolezni boriti sam. Ampak sem se vseeno odločila da to prepustim Višji Sili, in če hoče da mu povem, bo za situacijo že ona poskrbela. Vem da ponavadi nič ne pomagajo nasveti in napotki o tem kaj naj naredi. On mora do tega sam. Pustiti mu moram da sam najde pot ven, čeprav jo mogoče nikoli ne bo. Nekateri alkoholiki ne zmorejo, nekateri pač..Moja vloga je da ga imam rada na poseben način, kot sem imamo radi v alanonu. Da ga sprejemam takšnega kot je. Z njim lahko končam zgodbo ki se je začela z mojim očetom in nadaljevala skozi vse nore zveze ki sem jih imela do sedaj. Hvala Višji Sili za odgovor. Sedaj vem kaj je moja naloga v tem odnosu.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Krasno. Lepo da tako hitro dojemaš. To je stopnička višje.

Anna Barańska pravi ...

Ciekawy artykuł. Pozdrawiam