sreda, 3. december 2008

Zahvala

Proti koncu gre ta dan. Čas je, da se zahvalim za vse trenutke tega dneva.

Hvala za :
- prijazno toplo sobo v kateri sem prespala,
- lepo jutro, da sem se prebudila srečna ob ljubečem možu,
- moč, da sem se odločila, da bo ta dan lep,
- za avto , s katerim sem se varno peljala v službo,
- za dobro službo v katero rada hodim
- za sodelavce, take in drugačne- po mojem ocenjevanju- ki me imajo radi, in se od vsakega posebej vsak dan kaj novega naučim, predvsem pa se učim sprejemanja drugačnosti,
- za prijetno popoldne,
- za miren večer,
- za dar, da tole lahko podelim z vami,
- za Al-anon, v katerem sem dobila toliko samozavesti, da vem, da lahko storim in zmorem storiti prav vse, kar si zastavim,
- pa za moje najbližje, za moje otroke, samostojne in čudovite, sposobne,
- hvala za vsak trenutek in vsak dih tega dneva.

"Hvaležna sem za al-anonski program in za vse kar prejemam od višje sile. Veselim se novega dne ki bo še boljši. Če na stvari gledam z pozitivne strani, najdem veliko vzrokov za zadovoljstvo in hvaležnost."

Ni komentarjev: