četrtek, 4. december 2008

Na tleh

Pa zakaj moram biti otrok alkoholika? pa zakaj ne morem preprosto biti zdrava in normalna, kot vsi ostali? ko že mislim da sem ok, me pa spet nekaj po glavi udari. To me spominja na to , ko je nekdo na enem srečanju rekel, da v programu nikoli ne diplomiraš. Pa zakaj ne??pa jaz hočem to končat. Jaz nočem celo življenje trpet. Ta life je čist preveč zame. Men je vseskup tolk bad. Pa tipi..to je nevejetno..vsak tip ki ga srečam je mal premaknen. Kot da sem mal zmešana! Pa kje jih najdem?vse kar si želim, je samo en normalen človek ki me bo imel rad! Ampak bolj ko sem iskrena z seboj, bolj vidim da mi še nekaj fali. Drugače ne bi samo bednih srečevala. Ja, vem kako tole se čudno sliši, ampak je to res. Sej kaj pa čem nekaj nakladat in se dokazovat na tem blogu, da kako sem pa skos kul pa kolk pol k si v programu pa vse kao da gre ko po maslu. Men že ne. Skos je nekaj. Edin to mi je bolš, ko imam koga za vprašat ko sem u badu, pa mi povejo kaj narobe delam.. Drugač pa, stari moji, Life je še vedno isti. Danes sem ful slabe volje. Sem se spomnla prejle da je to tudi ena od stvari k jih otroci alkoholikov ne znamo. Recimo da ko si u badu, ne znaš ocenit kaj ti je. In celo obstaja nek super kratek vprašalnik ki gre približno takole: Lačen?Utrujen? Osamljen? Žalosten? ....nekaj podobnega. no, jaz sem utrujena in žalostna. No, to pomeni da se grem zdele mal pogovort z mojo Višjo Silo, da se mal od-žalostim, pol grem pa spat, da se odpočijem. No, to ti je Al-Anonsko razmišljanje. Sej bo....

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Lepo, da si podelila z nami. Ne vem sicer, če je tole ravno Al-Anonsko razmišljanje. Meni se bere, kot da še nisi čisto prevzela odgovornosti za svoje življenje. Tipi te ne bodo osrečili dolgoročno. To je tvoja naloga. Verjamem v to, da mi naproti pride tisti/tista, ki ga potrebujem za svojo rast. Več ali manj bodo moja kopija ali pa nekaj kar moram razrešiti za svojo rast oziroma notranji mir. VS že ve, kaj rabim in zmorem.
Tole se mi zdijo besede žrtve: "vsi ostali zdravi in normalni". Vsi doživljamo stiske. Različno se odzivamo nanje. Eni se gredo žrtev dalj časa ali pa sanjarijo. Drugi prej sprejmejo realnost in naredijo nekaj v dani situaciji. Najpomembneje pa je, da se iz tega kaj naučijo. Z veseljem pričakujem pisanje tudi ko boš v dobri koži. Zaslužiš si jo!

Anonimni pravi ...

Ja, tud jaz poznam take trenutke, ko padem, ampak s programom in zavedanjem, da je vse za nekaj dobro, tud tisto, za kar jaz mislim, da ni dobro, se kar hitro poberem. Vedno hitreje.Sm pa hvaležna tud za take preizkušnje, saj tako le rastem. Ja včasih je kar težko prevzet odgovornost za svoje življenje.