petek, 26. december 2008

Vrstni red v mojem okrevanju

Image and video hosting by TinyPic

Peti korak:" Izpovedali smo Bogu, sebi in drugemu človeku natančno naravo svojih zablod" priporoča specifičen vrstni red dejanj. Prav tako mi daje prioritetni vrstni red odnosov v mojem življenju.
Prvo moram razviti odnos z Bogom, kakor ga razumem. To je vir moje sreče in nadaljnjega okrevanja v Al-anonu. Brez takšnega odnosa ne bom imela moči, vodstva ali modrosti, ki jih potrebujem za življenje in učenje Korakov, Izročil, Koncepta delovanja in Gesel. Moja višja sila mi bo dala pogum, da razvijem odnose in obnašanja, ki privedejo do trdnega okrevanja. S pomočjo Pvega od Tretjega koraka gradim ta pomemben odnos.
Nato se naučim, da sem v miru sama s seboj. Zbudim se sama s seboj vsako jutro in grem spat sama s seboj vsak večer. Preživim 24 ur na dan s to eno osebo. Zaradi tega je pomembno, da sem vsaj tolerantna, če ne popolnoma sproščena družba. Ne morem biti ta družba, če sem prepolna krivde, strahu, nezadovoljstva in brezpomembnosti zavedanja mojih talentov in darov. Četrti do Sedmi korak mi pomagajo, da se spoznam in sprejmem.
Končno se začnem vesti odgovorno do ostalih. Najboljši način, da zacelim očutek krivde in zavračanja, ki sem ga vlačila za seboj, je, da vzamem dober in odkrit pogled v ljudi, ki sem jih prizadela in se potrudim, da naredim spremembo. Lahko grem celo korak naprej in prenašam sporočilo upanja, namesto bolečine, tako, kot so mnogi naredili v preteklosti. Osmi do Deveti korak mi pomagata, da počistim s preteklostjo in pomagata posaditi semena za dobroto v prihodnosti.

Ni komentarjev: